środa, 10 października 2018

Zabiorę was na polityczne antypody

Tym postem chciałbym rozpocząć publicystykę na temat nowozelandzkiej polityki. Mam nadzieję, że w ten sposób osiągnę dwa cele: 1. Przybliżę polskim użytkownikom Internetu sprawy polityczne kraju kiwi, i tym samym ukażę rolę jaką odgrywa Nowa Zelandia we współczesnym świecie. Przybliżę też nieco kulturę polityczną Aotearoa. Będę usiłował komentować sprawy polityczne w Nowej Zelandii, tak, abyście uzyskali z tego jak najwięcej wiedzy o tym odległym państwie, itd., 2. Ukażę Internautom historię Nowej Zelandii w kontekście wydarzeń bieżących. 

Te cele osiągnę komentując wydarzenia w Nowej Zelandii z naciskiem na publikowanie codziennej notki. Mam nadzieję, że moja inicjatywa spodoba się wam, a dzięki niej w Polsce będzie się też nieco więcej pisać o Nowej Zelandii.

Nową Zelandią interesują się od około 10 lat, przynależę do organizacji badających historię, politykę i kulturę tego państwa. Jestem autorem wielu artykułów naukowych o tematyce nowozelandzkiej i przebywałem tam wykonując swój projekt badawczy.

Obserwujcie wydarzenia polityczne w Nowej Zelandii, to da wam naprawdę interesującą perspektywę nie tylko na antypody, ale też na wydarzenia w skali globalnej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dlaczego Ardern zrezygnowała?

W mediach gruchnęło o rezygnacji Jacindy Ardern - niezwykle popularnej premier Nowej Zelandii.   Popularnej, ale szczególnie poza Nową Zelan...